Lipiec 07 2020 14:46:35
PSYCHOLOG SZKOLNY
PIE老 SZKOΧ
SAMORZ. UCZNIOWSKI
AKCJA MEN

PRZYJ犴I DO KLAS I
Polecamy
PEDAGOG SZKOLNY

Plan pracy pedagoga szkolnego w roku szkolnym 2018/2019

Pedagog szkolny - pani Anna Brodziak

poniedzia貫k wtorek 鈔oda czwartek pi徠ek
9:00-14:00
10:00-14:00
10:00-13:30
11:00-13:30
-

Pedagog szkolny - pani El瘺ieta Juskowiak

poniedzia貫k wtorek 鈔oda czwartek pi徠ek
-
-
-
-
8:00-13:00

Podstawa prawna:

Rozporz康zenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szko豉ch i plac闚kach. 24. Do zada pedagoga i psychologa w przedszkolu, szkole i plac闚ce nale篡 w szczeg鏊no軼i:

1) prowadzenie bada i dzia豉 diagnostycznych uczni闚, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowychi edukacyjnych oraz mo磧iwo軼i psychofizycznych uczni闚 w celu okre郵enia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowa uczni闚 oraz przyczyn niepowodze edukacyjnychlub trudno軼i w funkcjonowaniu uczni闚, w tym barier i ogranicze utrudniaj帷ych funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w 篡ciu przedszkola, szko造 i plac闚ki;

2) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w przedszkolu, szkole lub plac闚ce w celu rozwi您ywania problem闚 wychowawczych stanowi帷ych barier i ograniczaj帷ych aktywne i pe軟e uczestnictwo ucznia w 篡ciu przedszkola, szko造 i plac闚ki;

3) udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;

4) podejmowanie dzia豉 z zakresu profilaktyki uzale積ie i innych problem闚 dzieci i m這dzie篡;

5) minimalizowanie skutk闚 zaburze rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie r騜nychform pomocy w 鈔odowisku przedszkolnym, szkolnym i pozaszkolnym uczni闚;

6) inicjowanie i prowadzenie dzia豉 mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;

7) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych mo磧iwo軼i, predyspozycji i uzdolnie uczni闚;

8) wspieranie nauczycieli, wychowawc闚 grup wychowawczych i innych specjalist闚 w:

a) rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo磧iwo軼i psychofizycznych uczni闚 w celu okre郵enia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowa uczni闚 oraz przyczyn niepowodze edukacyjnych lub trudno軼i w funkcjonowaniu uczni闚, w tym barier i ogranicze utrudniaj帷ych funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w 篡ciu przedszkola, szko造 i plac闚ki;

b) udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Drodzy Uczniowie!
Czekamy na Was z ka盥 spraw, z kt鏎 nie potraficie sobie poradzi. Spr鏏ujemy razem znale潭 rozwi您anie w trudnych sprawach szkolnych, rodzinnych, osobistych. Pami皻ajcie, problemy s te po to, by je rozwi您ywa. Niekt鏎e wymagaj jedynie wi璚ej czasu. Wsp鏊nie b璠zie 豉twiej.

Szanowni Rodzice!
Jeste鄉y Waszymi partnerami w wychowywaniu dzieci. Bardzo zale篡 nam na dobrej, mi貫j i przede wszystkim przynosz帷ej pozytywne rezultaty wsp馧pracy. O r騜nych problemach, jakie napotykamy na drodze wychowania dzieci, musimy m闚i otwarcie, gdy tylko wtedy b璠ziemy mogli skutecznie pom鏂. Dlatego zach璚amy i zapraszamy do przyj軼ia do nas. Zapraszamy, je郵i tylko poczujecie Pa雟two, 瞠 mog造by鄉y pom鏂 w r騜nych sytuacjach szkolnych, wychowawczych czy emocjonalnych.


_____________________________________________



5,192,418 Unikalnych wizyt

Powered by
PHP-Fusion copyright © 2002 - 2020 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.