28.05.2018 KLASY VI W KOTLINIE KŁODZKIEJ
Dodane przez administrator dnia Maj 28 2018 08:25:32

Każda podróż to wielka przygoda, z której pragniemy wyciągnąć jak najwięcej. Z obiektywem w ręce przemierzamy ścieżki, szlaki, aby zatrzymać czas, utrwalić piękno chwili i miejsca, w którym się znajdujemy. Gromadzimy pamiątki, które będą nam przypominały minione chwile. Z każdej wędrówki przywozimy jeszcze coś równie cennego: wiedzę na temat miejsca, które się odwiedziło. Taki też cel postawiłyśmy sobie, organizując w dniach 21 -22 .05.2018r. dla klas szóstych wycieczkę do Kotliny Kłodzkiej. Była ona okazją do wspólnego spędzenia czasu, zacieśnienia przyjaźni. Ponadto uczniowie podziwiali walory krajobrazu górskiego, uwrażliwiali się na piękno przyrody, a okazji ku temu podczas dwudniowego pobytu nie brakowało.
Naszą podróż rozpoczęliśmy od Ząbkowic Śląskich, gdzie odwiedzimy Laboratorium dr. Frankensteina oraz weszliśmy na Krzywą Wieżę. Następnie zdobyliśmy Twierdzę w Kłodzku, zwiedziliśmy Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdrój , a odpoczęliśmy w Parku Zdrojowym w Polanicy. Na koniec wyczerpującego dnia udaliśmy się na obiadokolację i nocleg do pensjonatu Biały Potok w Zieleńcu.
Drugiego dnia wszyscy o godz. 8.00 stawili się na pysznym śniadaniu. Po naładowaniu akumulatorów w pierwszej kolejności zwiedziliśmy Kaplicę Czaszek w Czeremnej, odwiedziliśmy Kudowę Zdrój a następnie wyruszyliśmy na ,,spacerek” po Szczelińcu Wielkim. Stamtąd wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.